* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Humaniści na rynku pracy2008-04-22 18:14:41Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. |
|
ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników2008-03-13 12:01:18Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie. |
|
Kurs kadry i płace2009-07-02 13:43:59Wszystkie firmy, które działają na rynku oprócz sprawnie działającego działu handlowego potrzebują sprawnej kadry w dziale księgowości, która dba o całą papierkową robotę. |
|
Konsultantka kosmetyków2009-12-29 09:46:23Czy to się opłaca? Czy to nadal popularne? |
|
Bezpłatne szkolenie - „O PODATKACH W 2010 ROKU I NIE TYLKO”2010-01-08 12:36:1812 stycznia br. w hotelu Sympozjum w Krakowie odbędzie się bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców w zakresie zmian w przepisach podatkowych od 2010 roku. Spotkanie organizowane jest przez Stowarzyszenie Podatników w Polsce i Zespół Doradców Podatkowych J. Czernecki Sp. z o.o. Wśród wykładowców i zaproszonych gości będzie m.in. Dyrektor Izby Skarbowej w Krakowie oraz naczelnicy krakowskich urzędów skarbowych, parlamentarzyści i wiele innych specjalistów z dziedziny podatków. |
Szkolenia HR B
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.